Úvod Zákazníci

Zákazníci

Aktuálně je naše zákaznické centrum v Dykově ulici v plném provozu bez omezení.
 
Přesto doporučujeme našim zákazníkům, aby v zájmu svého pohodlí a ochrany svého zdraví pro vyřízení svých běžných záležitostí či dotazů vůči naší společnosti, které nevyžadují osobní jednání, preferovali bezkontaktní komunikaci a osobní jednání omezili jen na nejnutnější případy. Zároveň doporučujeme, aby v případě návštěvy zákaznického centra. využívali náš rezervační systém, který jim zajistí obsloužení bez zbytečného setkání a zároveň tak budeme předcházet zbytečnému hromadění zákazníků v čekacích prostorách.
 

V rubrice Zákazníci najdete nejdůležitější informace potřebné pro zřízení vodovodní a kanalizační přípojky a týkající se smluvního vztahu, odvádění srážkových vod, měření spotřebyafakturace.

Pokud je v nemovitosti využívána dešťová voda, případně voda z jiného zdroje (např. voda ze studny), a tato voda je následně odváděna do kanalizace, je třeba toto odvádění oznámit osobně v  zákaznickém centru PVK, písemně na adresu Ke Kablu 971, 109 00 Praha 10, případně e-mailem na adresu info@pvk.cz. Veškeré informace  o využívání srážkových nebo šedých vod ke splachování WC a zálivce najdete na našich stránkách, které informují o podmínkách dotačního programu dešťovka.

Pro více informací o vašem odběrném místě si můžete aktivovat zákaznický účet online a stáhnout potřebné formuláře, kanalizační řády, ceníky služeb, atd.. 

V případě, že upřednostňujete elektronickou komunikaci, dovolujeme si Vám nabídnout zasílání faktur e-mailem, které Vám zajistí okamžité doručení vystavené faktury. Faktura bude zasílána na uvedenou elektronickou adresu jako příloha e-mailové zprávy ve formátech PDF a ISDOC. 
  

Vaše požadavky, podněty a dotazy vyřídíme buď telefonicky prostřednictvím zákaznické linky 601 274 274 či 840 111 112 nebo osobně v zákaznickém centru, Dykova 3, Praha 10.

Rezervujte si den a hodinu a přijďte do našeho zákaznického centra vyřídit své požadavky

Podívat se můžete také na průzkum spokojenosti, na závazky naší společnosti vůči kvalitě poskytovaných služeb našim zákazníkům. Přečíst si také můžete náš zákaznický časopis Voda pro vás 
 

 

 

 

Vše, co potřebujete vědět o vodě z vodovodu a odvádění odpadních vod: PVK kapku po kapce

V případě, že odběratel (který je spotřebitelem dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele)  nesouhlasí s výsledkem vyřízení reklamace u provozovatele, je oprávněn obrátit se na Českou obchodní inspekci (ČOI) jako subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Bližší informace je možné získat na webových stránkách ČOI www.coi.cz.

Aktuální kvalita vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112 

 

Vyjadřovací portál

Pro podání svých žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!