Úvod Aktuality Zákaznický portál bude přístupný jen přes webovou aplikaci

Zákaznický portál bude přístupný jen přes webovou aplikaci

Zákaznický portál bude přístupný jen přes webovou aplikaci

22. květen 2024

Podpora mobilní aplikace Moje Voda bude ukončena k 31. květnu letošního roku.

Z podrobné analýzy dat totiž vyplynulo, že mobilní aplikace Moje Voda se již téměř nevyužívá.

„Pražské vodovody a kanalizace proto ušetřené prostředky za provoz mobilních aplikací použijí pro vývoj dalších funkcí webové aplikace,“ informoval tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.

Od 1. června 2024 je nutné veškeré požadavky řešit prostřednictvím webové aplikace, která už dnes poskytuje mnohem více možností, než ta mobilní (větší možnost využití zákaznických požadavků, např. změna výše zálohy, nastavení úhrad faktur a záloh, technický výpočet, změna osobních a kontaktních údajů atd.).

O pohodlný přístup k datům z mobilního zařízení zákazníci samozřejmě nepřijdou. Ikonu stávající aplikace mohou už nyní nahradit ikonou webové aplikace pro rychlé spuštění. Postup instalace najdou zákazníci v sekci „Časté dotazy“ na zákaznickém portálu  https://portal.pvk.cz/

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!

Vyjadřovací portál

Pro podání žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Aktuální kvalita vody

Podívejte na mapu kvality vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112