Úvod Aktuality

Mobilní zákaznická linka láká stále více klientů

Mobilní zákaznická linka láká stále více klientů

4. prosinec 2017

Zájem o mobilní zákaznickou linku – 601 274 274 – mezi klienty Pražský vodovodů a kanalizací neustále roste. V posledních měsících se přes mobilní linku realizuje téměř čtvrtina všech hovorů.

Jen v měsíci říjnu přijmuli operátoři 9 569 hovorů, z toho 2 238 mířilo na mobilní číslo. Tradiční bílá linka 840 111 112 samozřejmě i nadále zůstává v provozu.

„Mobilní linku jsme přidali v loňském roce a vyšli jsme tím vstříc požadavkům našich zákazníků. Těm, kteří mají neomezený tarif u mobilních operátorů anebo u pevné linky, umožňuje volat v rámci svého tarifu bez dalších nákladů,“ uvedl tiskový mluvčí Pražských vodovodů a kanalizací Tomáš Mrázek.

Zákaznická linka PVK je specializované pracoviště, které slouží k hromadnému zpracování telefonních hovorů. Zákazníci zde obdrží informace o dodávkách pitné vody, odkanalizování, fakturaci, smlouvách, kvalitě vodyporuchách na vodovodní či kanalizační síti nebo plánovaných výlukách. „Na základě požadavků klientů upravíme výši zálohy, vyřešíme reklamace, poradíme, jaké doklady jsou třeba k sepsání smlouvy, poradíme, jak postupovat při zřizování přípojky, co dělat, když vodoměr neukazuje správně,“ doplnil Mrázek.

Operátoři jsou na zákaznické lince k dispozici 24 hodin denně 7 dnů v týdnu.

Počet celkových hovorů na linky 601 274 274 a 840 111 112
leden               11 549
únor                 7 655
březen             7 590
duben              7 406
květen             7 468
červen             8 101
července         9 890
srpen               8 749
září                  6705
říjen                 9 569

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!

Vyjadřovací portál

Pro podání žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Aktuální kvalita vody

Podívejte na mapu kvality vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112