Úvod Aktuality

Zákaznické centrum PVK se vrací do běžného provozu

Zákaznické centrum PVK se vrací do běžného provozu

11. březen 2022

Zákaznické centrum Pražských vodovodů a kanalizací v Dykově bude od pondělí 14. března v plném provozu bez omezení či nutnosti rezervace návštěvy.

Vrací se klasická otevírací doba, tedy pondělí až čtvrtek od 8 do 18 hodin a pátek od 8 do 15 hodin. Ve stejném časovém úseku bude otevřena i pokladna, která bude přijímat platby v hotovosti i prostřednictvím karty. Technické oddělní bude nabízet své služby v pondělí a středu od 8 do 18 hodin.

Pro jistotu obsloužení ve zvolený čas si zákazníci mohou rezervovat termín návštěvy přes náš rezervační systém nebo telefonicky přes zákaznickou linku. „Nadále však doporučujme elektronickou a písemnou formu komunikace,“ upozornil tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.

Možnosti elektronické komunikace jsou následující:

  • Především e-mailovou komunikaci přes info@pvk.cz. Prostřednictvím této e-mailové adresy máte možnost zaslat veškeré své dotazy a žádosti včetně příloh, které s nimi souvisejí. 
  • Písemné požadavky směřujte na adresu Ke Kablu 971, 102 00, Praha 10
  • Pro běžné dotazy využívejte rovněž naše zákaznické telefonní linky 601 274 274 a 840 111 112, kde vám naši operátoři rádi odpovědí na jakékoli dotazy.
  • Pro podání svých žádostí ke stávajícímu odběrnému místu a smlouvě využívejte váš zákaznický internetový účet (https://portal.pvk.cz/). Prostřednictvím zákaznického účtu můžete provést např.:
  • změnu kontaktních údajů
  • změnu způsobu hrazení záloh a faktur 
  • změnu bankovního účtu, který používáte pro hrazení nebo případné vracení přeplatků z vyúčtování
  • odeslání jakékoli vaší žádosti 
  • zároveň zde naleznete informace o vaší dosavadní fakturaci, platbách, nastavení záloh, odečtech a komunikaci s naší společností.  

Zákaznický internetový účet má založený každý smluvní zákazník, který při uzavření smlouvy uvede svoji e-mailovou adresu. V případě, že nemáte účet aktivovaný, lze jej aktivovat přímo přes webové stránky PVK (https://portal.pvk.cz/registrace). 

Nezapomeňte, že zákaznický internetový účet je přístupný také z vašich mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Veolia“.

  • Žádosti o uzavření nové smlouvy je možné zaslat e-mailem na adresu info@pvk.cznebo korespondenčně na adresu Ke Kablu 971, 102 00, Praha 10. Veškeré formuláře a informace k uzavření smlouvy máte k dispozici na webových stránkách PVK.
  • Pro zadávání žádostí o vyjádření k projektové dokumentaci a zákresu sítí použijte vyjadřovací portál.Vyjádření PVK vám bude následně zasláno elektronickou formou na zadaný e-mail.

Veškeré výše uvedené žádosti a samozřejmě jakékoli dotazy na nás samozřejmě můžete zaslat i písemnou formou zaslanou na adresu Ke Kablu 971, 102 00, Praha 10.

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!

Vyjadřovací portál

Pro podání žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Aktuální kvalita vody

Podívejte na mapu kvality vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112