Úvod › Aktuality › Zákaznické centrum PVK se vrací do běžného provozu
11. březen 2022
Zákaznické centrum Pražských vodovodů a kanalizací v Dykově bude od pondělí 14. března v plném provozu bez omezení či nutnosti rezervace návštěvy.
Vrací se klasická otevírací doba, tedy pondělí až čtvrtek od 8 do 18 hodin a pátek od 8 do 15 hodin. Ve stejném časovém úseku bude otevřena i pokladna, která bude přijímat platby v hotovosti i prostřednictvím karty. Technické oddělní bude nabízet své služby v pondělí a středu od 8 do 18 hodin.
Pro jistotu obsloužení ve zvolený čas si zákazníci mohou rezervovat termín návštěvy přes náš rezervační systém nebo telefonicky přes zákaznickou linku. „Nadále však doporučujme elektronickou a písemnou formu komunikace,“ upozornil tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.
Možnosti elektronické komunikace jsou následující:
Zákaznický internetový účet má založený každý smluvní zákazník, který při uzavření smlouvy uvede svoji e-mailovou adresu. V případě, že nemáte účet aktivovaný, lze jej aktivovat přímo přes webové stránky PVK (https://portal.pvk.cz/registrace).
Nezapomeňte, že zákaznický internetový účet je přístupný také z vašich mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Veolia“.
Veškeré výše uvedené žádosti a samozřejmě jakékoli dotazy na nás samozřejmě můžete zaslat i písemnou formou zaslanou na adresu Ke Kablu 971, 102 00, Praha 10.
Rezervace termínu
Vyjadřovací portál
Aktuální kvalita vody
Zákaznická linka