Nově vzniklé havárie můžete nahlásit na zákaznickou linku 840 111 112 nebo 601 274 274 nebo prostřednictvím našeho formuláře.
Zdroj dat: Technický informační systém
(c) 2014 Popron Systems s.r.o. & Solutions and Services, a.s.
V případě, že daná havárie má ve sloupci Vliv uvedeno „Ano” můžete rozkliknutím zobrazit seznam adres s přerušenou nebo omezenou dodávkou vody touto havárií.
V případě, že daná havárie má ve sloupci NZV uvedeno „Ano” můžete rozkliknutím zobrazit seznam způsobů zajištění náhradního zásobování vodou k této havárii.
V průběhu manipulací na vodovodu (uzavírání a následné napuštění po opravě havárie) může dojít k dočasnému omezení dodávky vody v okolí havárie a také případně ke krátkodobému zákalu vody.
Ve sloupci Upřesnění je uveden mimo jiné předpokládaný čas dokončení opravy havárie. Uvedené časy jsou orientační a mohou se měnit. U havárií, u kterých předpokládaný čas uveden není, nelze ještě ani přibližně stanovit.
Omlouváme se všem odběratelům za případné komplikace způsobené haváriemi, na jejichž odstranění intenzivně pracujeme a děkujeme za pochopení.