Úvod Zákazníci

Zákazníci

V rubrice Zákazníci najdete nejdůležitější informace potřebné pro zřízení vodovodní a kanalizační přípojky a týkající se smluvního vztahu, odvádění srážkových vod, měření spotřeby a fakturace.

Pro více informací o vašem odběrném místě si můžete aktivovat zákaznický účet online a stáhnout potřebné formuláře, kanalizační řády, ceníky služeb, atd.. 

V případě, že upřednostňujete elektronickou komunikaci, dovolujeme si Vám nabídnout zasílání faktur e-mailem, které Vám zajistí okamžité doručení vystavené faktury. Faktura bude zasílána na uvedenou elektronickou adresu jako příloha e-mailové zprávy ve formátech PDF a ISDOC. 
  

Vaše požadavky, podněty a dotazy vyřídíme buď telefonicky prostřednictvím zákaznické linky 840 111 112 nebo osobně na Zákaznickém centru PVK, Dykova 3, Praha 10.

 Rezervujte si den a hodinu a přijďte do našeho zákaznického centra vyřídit své požadavky

Podívat se můžete také na průzkum spokojenosti, na závazky naší společnosti vůči kvalitě poskytovaných služeb našim zákazníkům. Přečíst si také můžete náš zákaznický časopis Voda pro vás  
 

V rámci projektu Regionalizace zákaznických služeb můžete využít i zákaznická centra 1.Sčv, a.s. a Středočeských vodáren, a.s. 

 Vše, co potřebujete vědět o vodě z vodovodu a odvádění odpadních vod: PVK kapku po kapce

V případě, že odběratel (který je spotřebitelem dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele)  nesouhlasí s výsledkem vyřízení reklamace u provozovatele, je oprávněn obrátit se na Českou obchodní inspekci (ČOI) jako subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Bližší informace je možné získat na webových stránkách ČOI www.coi.cz.

Aktuální kvalita vody

Zákaznická linka

840 111 112 

nebo

601 274 274

Žádost o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda na vašem pozemku jsou vodovodní a kanalizační sítě? Pak vyplňte žádost

a informace vám bude zaslána.