Úvod Aktuality Průzkum: Se službami PVK je spokojeno 95 procent zákazníků

Průzkum: Se službami PVK je spokojeno 95 procent zákazníků

Průzkum: Se službami PVK je spokojeno 95 procent zákazníků

20. říjen 2020

Celková spokojenost se službami Pražských vodovodů a kanalizací (PVK) vzrostla. Spokojenost s celkovou úrovní služeb PVK vyjádřilo 95 % respondentů, což je oproti loňsku nárůst o dva procentní body.

Nejvíce práci PVK oceňují individuální zákazníci a firmy. Vyplývá to z průzkumu nezávislé výzkumné agentury IBRS - International Business and Research Services.

Výzkumu se zúčastnilo 700 respondentů z řad individuálních zákazníků, 50 správců bytových domů či bytových družstev a 50 průmyslových zákazníků a firem. Šetření probíhalo v Praze od 6. září do 4. října 2020.

U drtivé většiny sledovaných parametrů spokojenost vzrostla. Lidé velmi oceňují kvalitu pitné vody (94 procent tazatelů), plynulost dodávek (95 procent) či profesionalitu zaměstnanců (95 procent).

Pražané hojně využívají k pití vodu z kohoutku. Prim v „této disciplíně“ hrají bytová družstva, kde kohoutkovou vodu pije 78 procent dotázaných. Zajímavostí je, že třináct procent respondentů souhlasí s tím, aby byla kohoutková voda v restauracích účtována.

91 procent všech dotázaných je spokojeno s kvalitou informací, které o svých službách a produktech PVK poskytují. Z bezkontaktních způsobů komunikace dávají individuální zákazníci přednost zákaznické lince, družstva si oblíbila e-mailovou komunikaci a firmy internetový účet – zákaznický portál. Pokud se lidé vydají osobně do zákaznického centra, tak s jeho službami je spokojeno 96 procent respondentů.

Velkou oblibu si v posledním roce získal ale také zákaznický portál - internetový zákaznický účet, který se stal dokonce nejpreferovanějším způsobem vyřízení požadavků u bytových družstev a firem. Díky zabezpečenému internetovému účtu mají zákazníci stálý přehled o spotřebě vody, vystavených fakturách, zálohách a platbách i provedených odečtech vodoměru. V zákaznickém portálu mohou také online zaplatit faktury a zálohy, nahlásit samoodečet, přes e-podatelnu podávat

žádosti či dotazy, online rezervovat schůzky nebo se registrovat ke službě SMS-INFO. Najdou zde i řadu důležitých informací včetně mapy aktuálních havárií a plánovaných výluk a informace o kvalitě vody ve své ulici.

Pražané se nebojí nedostatku vody. Sedmdesát procent si myslí, že v hlavním městě je vody dostatek. Spíše mají obavu, že z úbytku vody v jiných regionech.

Agentura IBRS - International Business and Research Services - působí na českém trhu už 25 let a svým klientům nabízí plný servis v oblasti marketingového výzkumu, včetně navazujícího poradenství. IBRS realizovalo na českém trhu více než 3700 projektů pro 680 různých klientů. Mezi klienty IBRS patří nejen významné korporace, ale i menší firmy z různých trhů. IBRS je korporátním členem světové organizace pro výzkum veřejného mínění a marketingový výzkum ESOMAR.

Aktuální kvalita vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112 

 

Vyjadřovací portál

Pro podání svých žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!