Úvod › Zákazníci › Závazky zákaznických služeb
Pražské vodovody a kanalizace, a.s. spustily od 1. října 2009 projekt s názvem závazky zákaznických služeb
V rámci tohoto projektu se zavazujeme GARANTOVAT zákazníkům vysokou kvalitu poskytovaných služeb. Chceme být svým zákazníkům neustále k dispozici, co nejlépe je informovat a projevit jim svou solidaritu.
Pevně věříme, že naše závazky se stanou další etapou v posílení důvěry, která tvoří základ vztahů mezi společností a zákazníky.
Našim zákazníkům chceme zabezpečit DOSTUPNOST všech poskytovaných služeb souvisejících s dodávkami vody a odkanalizováním.
Naše zákazníky a spotřebitele chceme INFORMOVAT co nejlépe a naší prioritou je, aby poskytované informace byly užitečné a srozumitelné. Vaše spokojenost je pro nás důležitá, a proto nasloucháme Vašim názorům.
Zavazujeme se stát při Vás za všech okolností a projevit naši SOLIDARITU, nabídnout pomoc v případě finanční nouze nebo Vás upozornit na neobvyklou spotřebu.
Aktuální kvalita vody
Zákaznická linka
nebo
Vyjadřovací portál
Pro podání svých žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál
Rezervace termínu