Úvod Zákazníci Závazky zákaznických služeb

Závazky zákaznických služeb

Pražské vodovody a kanalizace, a.s. spustily od 1. října 2009 projekt s názvem  závazky zákaznických služeb

V rámci tohoto projektu se zavazujeme GARANTOVAT zákazníkům vysokou kvalitu poskytovaných služeb. Chceme být svým zákazníkům neustále k dispozici, co nejlépe je informovat a projevit jim svou solidaritu.

Pevně věříme, že naše závazky se stanou další etapou v posílení důvěry, která tvoří základ vztahů mezi společností a zákazníky.

  • Našim zákazníkům chceme zabezpečit DOSTUPNOST všech poskytovaných služeb souvisejících s dodávkami vody a odkanalizováním.

Naše zákazníky a spotřebitele chceme INFORMOVAT co nejlépe a naší prioritou je, aby poskytované informace byly užitečné a srozumitelné. Vaše spokojenost je pro nás důležitá, a proto nasloucháme Vašim názorům.

Zavazujeme se stát při Vás za všech okolností a projevit naši SOLIDARITU, nabídnout pomoc v případě finanční nouze nebo Vás upozornit na neobvyklou spotřebu.

Aktuální kvalita vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112 

 

Vyjadřovací portál

Pro podání svých žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!