Úvod › Zákazníci › Kontakty pro zákazníky › Zákaznická linka
nebo
Zákazníci s neomezeným tarifem u mobilních operátorů anebo u pevné linky mohou použitím čísla 601 274 274 volat v rámci svého tarifu bez dalších nákladů.
Zákaznická linka PVK je specializované pracoviště, které slouží k hromadnému zpracování telefonních hovorů. Zde vy, naši zákazníci, vždy obdržíte požadované informace od zkušeného operátora, který s vámi bude řešit záležitosti týkající se dodávky pitné vody a odkanalizování, příp. problémů či reklamací atd.
Získáte odpověď nebo radu na dotazy týkající se fakturace, smluv, kvality vody, poruch na vodovodní či kanalizační sít a další potřebné informace.
Na základě vašich požadavků upravíme výši zálohy, vyřešíme reklamace, poradíme, jaké doklady jsou třeba k sepsání smlouvy, poradíme, jak postupovat při zřizování přípojky, co dělat, když vodoměr neukazuje správně, a to vše pouze prostřednictvím telefonu.
Z důvodu rychlosti a efektivnosti vyřizování vašich požadavků vás žádáme o uvádění evidenčního čísla odběru a čísla smlouvy při jakémkoliv kontaktu s naší společností. Evidenční číslo odběru naleznete na vaší odběratelské smlouvě či každé faktuře vpravo nahoře. Naši vyškolení operátoři jsou vám k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
Aktuální kvalita vody
Zákaznická linka
nebo
Vyjadřovací portál
Pro podání svých žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál
Rezervace termínu