Úvod Zákazníci Kontakty pro zákazníky Bezkontaktní způsoby komunikace

Bezkontaktní způsoby komunikace

  • Pro podání svých žádostí ke stávajícímu odběrnému místu a smlouvě využívejte váš zákaznický internetový účet (https://portal.pvk.cz/). Prostřednictvím vašeho účtu můžete provést např.:
    • změnu kontaktních údajů
    • změnu způsobu hrazení záloh a faktur 
    • změnu bankovního účtu, který používáte pro hrazení nebo případné vracení přeplatků z vyúčtování
    • odeslání jakékoli vaší žádosti 
    • zároveň zde naleznete informace o vaší dosavadní fakturaci, platbách, nastavení záloh, odečtech a komunikaci s naší společností.
    • Zákaznický internetový účet má založený každý smluvní zákazník, který při uzavření smlouvy uvede svojí e-mailovou adresu. V případě že nemáte účet aktivovaný, lze jej aktivovat přímo přes webové stránky PVK (https://portal.pvk.cz/registrace). Zákaznický internetový účet je přístupný také z vašich mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Voda“

  • Pro zasílání dotazů a žádostí včetně příloh, které s nimi souvisejí můžete využít e-mailovou komunikaci na adresu info@pvk.cz. Na tento e-mail můžete zasílat i žádosti o uzavření nové smlouvy (případně je lze zaslat i korespondenčně na adresu viz níže). Veškeré formuláře a informace k uzavření smlouvy jsou k dispozici na webových stránkách PVK.

  • Pro běžné dotazy využívejte rovněž naše zákaznické telefonní linky 601 274 274 a 840 111 112, kde vám naši operátoři rádi odpovědí na jakékoli dotazy.

  • Veškeré výše uvedené žádosti a samozřejmě jakékoli dotazy na nás samozřejmě můžete zaslat i písemnou formou zaslanou na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10.

  • Pro zadávání žádostí o vyjádření k projektové dokumentaci a o poskytnutí zákresu sítí použijte vyjadřovací portál PVS a PVK (https://www.vyjadrovaciportal.cz/). Vyjádření a zákres sítí vám bude následně zaslán elektronickou formou na zadaný e-mail.

Aktuální kvalita vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112 

 

Vyjadřovací portál

Pro podání svých žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!