Úvod › Zákazníci › Kontakty pro zákazníky
(Zákazníci s neomezeným tarifem u mobilních operátorů anebo u pevné linky mohou při použití čísla 601 274 274 volat v rámci svého tarifu bez dalších nákladů)
Pro informace volejte 7 dní v týdnu, 24 hodin denně
E-mail: info@pvk.cz
Zákaznická linka PVK je specializované pracoviště, které slouží k hromadnému zpracování telefonních hovorů. Zde vy, naši zákazníci, vždy obdržíte požadované informace od zkušeného operátora, který s vámi bude řešit záležitosti týkající se dodávky pitné vody a odkanalizování, příp. problémů či reklamací atd.
Získáte odpověď nebo radu na dotazy týkající se fakturace, smluv, kvality vody, poruch na vodovodní či kanalizační síti a další potřebné informace.
Zákaznické centrum Pražských vodovodů a kanalizací v Dykově ulici č. 2514/3 bude od středy 29. 6. 2022 z důvodu rekonstrukce dočasně přestěhováno do náhradních prostor v ulici Hradecká 1, Praha 3-Vinohrady a to s nutností rezervace návštěvy.
Pokladna pro platby v hotovosti či prostřednictvím karty bude v tomto období uzavřena.
Technické oddělní bude nabízet své služby v pondělí a ve středu.
Obslouženi budou pouze zákazníci, kteří si zarezervují termín návštěvy přes náš rezervační systém nebo telefonicky přes zákaznickou linku. Nadále však doporučujeme elektronickou a písemnou formu komunikace.
Předpoklad trvání stavebních prací je do konce července. Ve zrekonstruovaném Zákaznickém centru se na Vás budeme těšit od srpna.
Vážení zákazníci,
v souvislosti s preventivním opatřením proti šíření nemoci COVID - 19 vás prosíme přednostně o bezkontaktní komunikaci.
Zákaznické služby:
Po - Čt: 8.00 - 18.00 hod.
Pá: 8.00 - 15.00 hod.
Technické záležitosti:
Po a St: 8.00 – 18.00 hod
Vážení zákazníci, při návštěvě našeho zákaznického centra parkujte prosím pouze na místech k tomu určených a především neparkujte tam, kde bráníte ve vjezdu a výjezdu z nemovitostí v okolí. V místě probíhá zvýšený dohled městské Policie.
K dispozici je také možnost placeného parkování v Dykově ulici u Bezručových sadů.
Aktuální kvalita vody
Zákaznická linka
nebo
Vyjadřovací portál
Pro podání svých žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál
Rezervace termínu