Úvod › Zákazníci › Kontakty pro zákazníky
(Zákazníci s neomezeným tarifem u mobilních operátorů anebo u pevné linky mohou při použití čísla 601 274 274 volat v rámci svého tarifu bez dalších nákladů)
Pro informace volejte 7 dní v týdnu, 24 hodin denně
E-mail: info@pvk.cz
Zákaznická linka PVK je specializované pracoviště, které slouží k hromadnému zpracování telefonních hovorů. Zde vy, naši zákazníci, vždy obdržíte požadované informace od zkušeného operátora, který s vámi bude řešit záležitosti týkající se dodávky pitné vody a odkanalizování, příp. problémů či reklamací atd.
Získáte odpověď nebo radu na dotazy týkající se fakturace, smluv, kvality vody, poruch na vodovodní či kanalizační síti a další potřebné informace.
se nachází na adrese Dykova 3, Praha 10 - Vinohrady
„Zákaznické centrum bude všechny svoje služby poskytovat i nadále, ale pouze v bezkontaktním režimu. Důvodem je ochrana zdraví zákazníků i zaměstnanců,“
Zákaznické služby:
Po - Čt: 8.00 - 18.00 hod.
Pá: 8.00 - 15.00 hod.
Technické záležitosti:
Po a St: 8.00 – 18.00 hod
Vážení zákazníci, při návštěvě našeho zákaznického centra parkujte prosím pouze na místech k tomu určených a především neparkujte tam, kde bráníte ve vjezdu a výjezdu z nemovitostí v okolí. V místě probíhá zvýšený dohled městské Policie.
K dispozici je také možnost placeného parkování v Dykově ulici u Bezručových sadů.
Aktuální kvalita vody
Zákaznická linka
nebo
Vyjadřovací portál
Pro podání svých žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál
Rezervace termínu