Úvod Zákazníci Aplikace Moje Voda

Aplikace Moje Voda

aplikace_moje_vodaMobilní aplikace Moje Voda Vám umožní okamžitý a zabezpečený přístup k Vašemu internetovému zákaznickému účtu. Získáte tak např. přehled o Vaší smlouvě, zálohách a vystavených fakturách, spotřebě vody, provedených odečtech nebo můžete provést platbu zálohy a faktury online.

Aby bylo možné aplikaci používat, je nutné mít založený internetový zákaznický účet. Pokud jej nemáte, můžete se registrovat zde: https://portal.pvk.cz/registrace.

Vytvoření účtu je dostupné pro všechny zákazníky PVK. Pro pohodlnější používání je v aplikaci možné využít přihlášení pomocí biometriky (otisku prstů).                                                     

Aplikace Moje Voda je pro Váše mobilní zařízení připravena volně ke stažení jak v interentovém obchodu Google play pro zařízení se systémem Android, tak v App store pro zařízení se systémem iOS

Hlavní funkce, které Vám aplikace přinese:

  • Přehled faktur, záloh a přijatých plateb
  • Možnost online plateb faktur a záloh
  • Přehled spotřeby a její grafické znázornění
  • Informace o provedených odečtech
  • Možnost nahlášení samoodečtu
  • E- podatelna pro podání hlášení, žádostí či dotazů
  • Přehled zadaných požadavků
  • Online rezervace schůzky na zákaznickém centru
  • Registrace ke službě SMS info
  • Mapa aktuálních havárií a plánovaných výluk
  • Přehled důležitých kontaktů Vašeho dodavatele vody
  • Odkaz na internetové stránky naší společnosti, kde naleznete veškeré aktuální informace o dodávce pitné vody a ostatních službách naší společnosti. 

 

Aktuální kvalita vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112 

 

Vyjadřovací portál

Pro podání svých žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!