Úvod Import Články nejčastější dotazy o vodě Je možné změnit zálohy nebo provést změnu smlouvy přes zákaznický internetový účet?

Je možné změnit zálohy nebo provést změnu smlouvy přes zákaznický internetový účet?

26. listopad 2018

Po přihlášení na zákaznický internetový účet je možné změnit způsob hrazení záloh, případně zvýšit předepsané zálohy.

Přihlášený zákazník má možnost ve smlouvě upravit způsob hrazení faktur, změnit adresu trvalého bydliště nebo sídla firmy, případně provést změnu korespondenční adresy. Požadavek na změnu odběratele ve smlouvě není možné zadat přes zákaznický internetový účet.  

 

Aktuální kvalita vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112 

 

Vyjadřovací portál

Pro podání svých žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!

Upozorňujeme, že pokladna je dočasně uzavřena.