Úvod Import Články nejčastější dotazy o vodě Co mám dělat, pokud zjistím problém s kvalitou vody?

Co mám dělat, pokud zjistím problém s kvalitou vody?

29. leden 2020

PVK zodpovídají jen za kvalitu dodávané pitné vody, tj. studené vody, proto je dobré prověřit, zda se nejedná o problém s teplou vodou, především v případech, kdy je dodávána systémem dálkové dodávky.

Příčina zhoršené kvality vody nemusí být vždy na straně PVK, ale může k jejímu zhoršení dojít i ve vnitřních rozvodech, za které zodpovídá majitel nemovitosti. Dále je vhodné zkontrolovat, zda je problém na všech kohoutcích v domě/bytě a zda mají obdobný problém i sousedé. Důležitou informací také je, zda je problém jednorázový nebo se opakuje v průběhu dne. Zároveň je dobré prověřit, zda neprobíhaly nějaké manipulace s vodou přímo v domě na vnitřních rozvodech.

Aktuální kvalita vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112 

 

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!

Poskytování zákresu inženýrských sítí

Pro poskytnutí informace či zákresu vodovodních a kanalizačních sítí ve vámi vymezeném zájmovém území  vyplňte žádost

a informace nebo zákres vám bude zaslán e-mailem.