Úvod Import Články nejčastější dotazy o vodě Co mám dělat, pokud zjistím problém s kvalitou vody?

Co mám dělat, pokud zjistím problém s kvalitou vody?

29. leden 2020

PVK zodpovídají jen za kvalitu dodávané pitné vody, tj. studené vody, proto je dobré prověřit, zda se nejedná o problém s teplou vodou, především v případech, kdy je dodávána systémem dálkové dodávky.

Příčina zhoršené kvality vody nemusí být vždy na straně PVK, ale může k jejímu zhoršení dojít i ve vnitřních rozvodech, za které zodpovídá majitel nemovitosti. Dále je vhodné zkontrolovat, zda je problém na všech kohoutcích v domě/bytě a zda mají obdobný problém i sousedé. Důležitou informací také je, zda je problém jednorázový nebo se opakuje v průběhu dne. Zároveň je dobré prověřit, zda neprobíhaly nějaké manipulace s vodou přímo v domě na vnitřních rozvodech.

Aktuální kvalita vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112 

 

Vyjadřovací portál

Pro podání svých žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!

Upozorňujeme, že pokladna je dočasně uzavřena.