Úvod › Aktuality › Zákaznické centrum v Dykově ulici bude uzavřeno do 5. srpna, přesune se na Floru
21. červen 2022
Zákaznické centrum Pražských vodovodů a kanalizací v Dykově ulici bude od středy 29. června do 5. srpna uzavřeno.
„Důvodem je rekonstrukce objektu. Zákaznické centrum bude dočasně umístěno v sídle PVK na adrese Hradecká 1, Praha 3 v blízkosti stanice metra linky A Flora,“ informoval tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.
Obslouženi budou pouze zákazníci, kteří si zarezervují termín návštěvy přes rezervační systém nebo telefonicky přes zákaznickou linku (601 274 274, 840 111 112). Pokladna pro platby v hotovosti či prostřednictvím platební karty bude uzavřena. Technické oddělení bude nabízet své služby v pondělí a ve středu.
PVK zákazníkům doporučují i v tomto období využívat elektronickou a písemnou formu komunikace.
Možnosti elektronické komunikace jsou následující:
Zákaznický internetový účet má založený každý smluvní zákazník, který při uzavření smlouvy uvede svoji e-mailovou adresu. V případě, že nemáte účet aktivovaný, lze jej aktivovat přímo přes webové stránky PVK (https://portal.pvk.cz/registrace).
Nezapomeňte, že zákaznický internetový účet je přístupný také z vašich mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Veolia“.
Rezervace termínu
Vyjadřovací portál
Aktuální kvalita vody
Zákaznická linka