Úvod Aktuality Zákaznické centrum v Dykově ulici bude do konce července uzavřeno, přesune se na Floru

Zákaznické centrum v Dykově ulici bude do konce července uzavřeno, přesune se na Floru

Zákaznické centrum v Dykově ulici bude do konce července uzavřeno, přesune se na Floru

21. červen 2022

Zákaznické centrum Pražských vodovodů a kanalizací v Dykově ulici bude od středy 29. června do 31. července uzavřeno.

„Důvodem je rekonstrukce objektu. Zákaznické centrum bude dočasně umístěno v sídle PVK na adrese Hradecká 1, Praha 3 v blízkosti stanice metra linky A Flora,“ informoval tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.

Obslouženi budou pouze zákazníci, kteří si zarezervují termín návštěvy přes rezervační systém nebo telefonicky přes zákaznickou linku (601 274 274, 840 111 112). Pokladna pro platby v hotovosti či prostřednictvím platební karty bude uzavřena. Technické oddělení bude nabízet své služby v pondělí a ve středu.

PVK zákazníkům doporučují i v tomto období využívat elektronickou a písemnou formu komunikace.

Možnosti elektronické komunikace jsou následující:

  • Především e-mailovou komunikaci přes info@pvk.cz. Prostřednictvím této e-mailové adresy máte možnost zaslat veškeré své dotazy a žádosti včetně příloh, které s nimi souvisejí. 
  • Písemné požadavky směřujte na adresu Ke Kablu 971, 102 00, Praha 10
  • Pro běžné dotazy využívejte rovněž naše zákaznické telefonní linky 601 274 274 a 840 111 112, kde vám naši operátoři rádi odpovědí na jakékoli dotazy.
  • Pro podání svých žádostí ke stávajícímu odběrnému místu a smlouvě využívejte váš zákaznický internetový účet (https://portal.pvk.cz/). Prostřednictvím zákaznického účtu můžete provést např.:
  • změnu kontaktních údajů
  • změnu způsobu hrazení záloh a faktur 
  • změnu bankovního účtu, který používáte pro hrazení nebo případné vracení přeplatků z vyúčtování
  • odeslání jakékoli vaší žádosti 
  • zároveň zde naleznete informace o vaší dosavadní fakturaci, platbách, nastavení záloh, odečtech a komunikaci s naší společností.  

 

Zákaznický internetový účet má založený každý smluvní zákazník, který při uzavření smlouvy uvede svoji e-mailovou adresu. V případě, že nemáte účet aktivovaný, lze jej aktivovat přímo přes webové stránky PVK (https://portal.pvk.cz/registrace). 

Nezapomeňte, že zákaznický internetový účet je přístupný také z vašich mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Veolia“.

  • Žádosti o uzavření nové smlouvy je možné zaslat e-mailem na adresu info@pvk.cznebo korespondenčně na adresu Ke Kablu 971, 102 00, Praha 10. Veškeré formuláře a informace k uzavření smlouvy máte k dispozici na webových stránkách PVK.
  • Pro zadávání žádostí o vyjádření k projektové dokumentaci a zákresu sítí použijte vyjadřovací portál.Vyjádření PVK vám bude následně zasláno elektronickou formou na zadaný e-mail.

https://youtu.be/3LcsrSPFZJw

Aktuální kvalita vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112 

 

Vyjadřovací portál

Pro podání svých žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!