Úvod Aktuality

Zákaznické centrum PVK funguje bez omezení

Zákaznické centrum PVK se vrací do běžného provozu

31. květen 2021

Zákaznické centrum Pražských vodovodů a kanalizací v Dykově ulici bude od 1. června v plném provozu bez omezení či nutnosti rezervace návštěvy.

„Pojedeme v plném nasazení samozřejmě při dodržení všech hygienických opatření,“ informoval tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.

V prostorách zákaznického centra je nutné mít ústa a nos zakrytá respirátorem a při vstupu provést dezinfekci rukou. Pro jistotu obsloužení ve zvolený čas si zákazníci mohou rezervovat termín návštěvy přes náš rezervační systém nebo telefonicky přes zákaznickou linku.

Vrací se klasická otevírací doba, tedy pondělí až čtvrtek od 8 do 18 hodin a pátek od 8 do 15 hodin. Ve stejném časovém úseku bude otevřena i pokladna, která bude přijímat platby v hotovosti i prostřednictvím karty. Technické oddělní bude nabízet své služby v pondělí a středu od 8 do 18 hodin.

PVK však i nadále doporučují elektronickou formu komunikace. Možnosti jsou následující:

  • Předevšíme-mailovou komunikaci přes info@pvk.cz. Prostřednictvím této e-mailové adresy máte možnost zaslat veškeré své dotazy a žádosti včetně příloh, které s nimi souvisejí. 
  • Pro běžné dotazy využívejte rovněž naše zákaznické telefonní linky 601 274 274 a 840 111 112, kde vám naši operátoři, rádi odpoví na jakékoli dotazy.
  • Pro podání svých žádostí ke stávajícímu odběrnému místu a smlouvě využívejte váš zákaznický internetový účet(https://portal.pvk.cz/). Prostřednictvím zákaznického účtu můžete provést např.:
  • změnu kontaktních údajů
  • změnu způsobu hrazení záloh a faktur 
  • změnu bankovního účtu, který používáte pro hrazení nebo případné vracení přeplatků z vyúčtování
  • odeslání jakékoli vaší žádosti 
  • zároveň zde naleznete informace o vaší dosavadní fakturaci, platbách, nastavení záloh, odečtech a komunikaci s naší společností.  

Zákaznický internetový účet má založený každý smluvní zákazník, který při uzavření smlouvy uvede svoji e-mailovou adresu. V případě, že nemáte účet aktivovaný, lze jej aktivovat přímo přes webové stránky PVK (https://portal.pvk.cz/registrace). 

Nezapomeňte, že zákaznický internetový účet je přístupný také z vašich mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Veolia“.

  • Žádosti o uzavření nové smlouvyje možné zaslat e-mailem na adresu info@pvk.cz nebo korespondenčně na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10. Veškeré formuláře a informace k uzavření smlouvy máte k dispozici na webových stránkách PVK.
  • Pro zadávání žádostí o vyjádření k projektové dokumentaci a zákresu sítí použijte vyjadřovací portál. Vyjádření PVK vám bude následně zasláno elektronickou formou na zadaný e-mail.

Veškeré výše uvedené žádosti a samozřejmě jakékoli dotazy na nás samozřejmě můžete zaslat i písemnou formou zaslanou na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10.

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!

Vyjadřovací portál

Pro podání žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Aktuální kvalita vody

Podívejte na mapu kvality vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112