Úvod › Aktuality › Zákaznické centrum PVK funguje bez omezení
31. květen 2021
Zákaznické centrum Pražských vodovodů a kanalizací v Dykově ulici bude od 1. června v plném provozu bez omezení či nutnosti rezervace návštěvy.
„Pojedeme v plném nasazení samozřejmě při dodržení všech hygienických opatření,“ informoval tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.
V prostorách zákaznického centra je nutné mít ústa a nos zakrytá respirátorem a při vstupu provést dezinfekci rukou. Pro jistotu obsloužení ve zvolený čas si zákazníci mohou rezervovat termín návštěvy přes náš rezervační systém nebo telefonicky přes zákaznickou linku.
Vrací se klasická otevírací doba, tedy pondělí až čtvrtek od 8 do 18 hodin a pátek od 8 do 15 hodin. Ve stejném časovém úseku bude otevřena i pokladna, která bude přijímat platby v hotovosti i prostřednictvím karty. Technické oddělní bude nabízet své služby v pondělí a středu od 8 do 18 hodin.
PVK však i nadále doporučují elektronickou formu komunikace. Možnosti jsou následující:
Zákaznický internetový účet má založený každý smluvní zákazník, který při uzavření smlouvy uvede svoji e-mailovou adresu. V případě, že nemáte účet aktivovaný, lze jej aktivovat přímo přes webové stránky PVK (https://portal.pvk.cz/registrace).
Nezapomeňte, že zákaznický internetový účet je přístupný také z vašich mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Veolia“.
Veškeré výše uvedené žádosti a samozřejmě jakékoli dotazy na nás samozřejmě můžete zaslat i písemnou formou zaslanou na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10.
Rezervace termínu
Vyjadřovací portál
Aktuální kvalita vody
Zákaznická linka