Úvod Aktuality Zákaznické centrum PVK je zpět: Dykova 3, Praha 10

Zákaznické centrum PVK je zpět: Dykova 3, Praha 10

Zákaznické centrum PVK je zpět: Dykova 3, Praha 10

3. srpen 2022

Zákaznické centrum Pražských vodovodů a kanalizací se vrací do svého domova. Od pondělí 8. srpna bude opět fungovat v Dykově ulici na pražských Vinohradech.

„Zákazníky přivítáme v nových zrekonstruovaných prostorech, kde budeme poskytovat všechny obvyklé služby včetně pokladny pro hotovostní i bezhotovostní platby,“ uvedl tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.

Zákaznici mohou i nadále využívat rezervační systém pro předností odbavení. PVK zákazníkům také doporučují využívat elektronickou a písemnou formu komunikace.

Možnosti elektronické komunikace jsou následující:

  • Především e-mailovou komunikaci přes info@pvk.cz. Prostřednictvím této e-mailové adresy máte možnost zaslat veškeré své dotazy a žádosti včetně příloh, které s nimi souvisejí. 
  • Písemné požadavky směřujte na adresu Ke Kablu 971, 102 00, Praha 10
  • Pro běžné dotazy využívejte rovněž naše zákaznické telefonní linky 601 274 274 a 840 111 112, kde vám naši operátoři rádi odpovědí na jakékoli dotazy.
  • Pro podání svých žádostí ke stávajícímu odběrnému místu a smlouvě využívejte váš zákaznický internetový účet (https://portal.pvk.cz/). Prostřednictvím zákaznického účtu můžete provést např.:
  • změnu kontaktních údajů
  • změnu způsobu hrazení záloh a faktur 
  • změnu bankovního účtu, který používáte pro hrazení nebo případné vracení přeplatků z vyúčtování
  • odeslání jakékoli vaší žádosti 
  • zároveň zde naleznete informace o vaší dosavadní fakturaci, platbách, nastavení záloh, odečtech a komunikaci s naší společností.  

 

Zákaznický internetový účet má založený každý smluvní zákazník, který při uzavření smlouvy uvede svoji e-mailovou adresu. V případě, že nemáte účet aktivovaný, lze jej aktivovat přímo přes webové stránky PVK (https://portal.pvk.cz/registrace). 

Nezapomeňte, že zákaznický internetový účet je přístupný také z vašich mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Veolia“.

  • Žádosti o uzavření nové smlouvy je možné zaslat e-mailem na adresu info@pvk.cz nebo korespondenčně na adresu Ke Kablu 971, 102 00, Praha 10. Veškeré formuláře a informace k uzavření smlouvy máte k dispozici na webových stránkách PVK.
  • Pro zadávání žádostí o vyjádření k projektové dokumentaci a zákresu sítí použijte vyjadřovací portál.Vyjádření PVK vám bude následně zasláno elektronickou formou na zadaný e-mail.

 

Aktuální kvalita vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112 

 

Vyjadřovací portál

Pro podání svých žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!