Úvod Aktuality

Zájem o bezplatné informace přes SMS-INFO roste

3. leden 2017

Bezplatnou službu SMS-INFO, tedy zásadní informace o pražské vodohospodářské síti přímo do mobilu, využívá 28,5 tisíce obyvatel metropole. Za loňský rok se počet uživatelů zvýšil o 2 tisíce.

„V uplynulém roce jsme odběratelům zaslali téměř třicet jedna tisíc zpráv. Od startu této služby v roce 2007 počet odeslaných zpráv přesáhl osm set tisíc,“ informoval tiskový mluvčí Pražských vodovodů a kanalizací Tomáš Mrázek.

Díky službě SMS-INFO dostává uživatel na svůj mobilní telefon zdarma informace o všem podstatném, co vody v Praze týká. Počínaje mimořádnými událostmi, přes plánované výluky až po aktuální ceny vodného a stočného. K přístupu ke službě je nutná pouze registrace. „Při ní si klient určí, zda si nechá zasílat informace z celé Prahy, vybrané lokality či ulice. Vždy záleží na jeho volbě,“ vysvětlil Mrázek.

Zákazníci si službu mohou objednat přes webové stránky pvk.cz, zákaznickou linku 840 111 112 a 601 274 274 či v Zákaznickém centru PVK – Dykova 3, Praha 10. Další možností je zaslat sms zprávu s textem VEOLIA na číslo 720 001 112, kdy bude operátor klienta kontaktovat a provede s ním rychlou a pohodlnou registraci služby SMS-INFO.

Jaké informace služba SMS-INFO nabízí:
• významné plánované odstávky vody
• velké havárie vodovodního a kanalizačního potrubí ve Vašem okolí, které by Vás mohly na delší dobu omezit v odběru pitné vody nebo v odkanalizování
• výjimečné provozní události s možným dopadem na zdraví a bezpečnost obyvatel (povodně, intoxikace pitné vody ve veřejném vodovodu apod.)
• aktuální ceny vodného a stočného, provozní dobu zákaznických center a Call center, změny adres nebo telefonních čísel

Klienti také mohou sledovat webové stránky www.pvk.cz, kde jsou informace o výlukách ve speciální sekci. Info o haváriích běží v režimu on-line včetně upřesnění, zda mají vliv na dodávky pitné vody a lokalitě, kde jsou případně umístěny cisterny s náhradním zásobováním. Vše je dostupné i na google mapách.

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!

Vyjadřovací portál

Pro podání žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Aktuální kvalita vody

Podívejte na mapu kvality vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112