Úvod › Aktuality › PVK: využívejte bezkontaktní komunikaci, do Zákaznického centra vstup pouze s rouškou
2. září 2020
V souvislosti s aktuální epidemiologickou situací v metropoli přijaly Pražské vodovody a kanalizace při komunikaci se zákazníkem nová opatření proti šíření viru COVID 19.
„V této souvislosti doporučujeme, abyste v zájmu pohodlí a ochrany svého zdraví pro vyřízení běžných záležitostí či dotazů, které nevyžadují osobní jednání, preferovali bezkontaktní komunikaci a osobní návštěvu zákaznického centra omezili jen na nejnutnější případy,“ zdůraznil tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek
Pro případ nutné návštěvy zákaznického centra prosím využívejte předchozí rezervaci termínu v našem rezervačním systému, který Vám zajistí obsloužení bez zbytečného setkání a zároveň tak budeme předcházet hromadění zákazníků v čekacích prostorách. Při osobní návštěvě zákaznického centra Vás žádáme, abyste vstupovali se zakrytými dýchacími cestami a při případném čekání dodržovali doporučený odstup 2 m od dalších zákazníků.
Bližší informace o provozu a službách Zákaznického centra naleznete na www.pvk.cz.
Rezervace termínu
Vyjadřovací portál
Aktuální kvalita vody
Zákaznická linka