Úvod Aktuality

PVK: využívejte bezkontaktní komunikaci, do Zákaznického centra vstup pouze s rouškou

PVK: využívejte bezkontaktní komunikaci, do Zákaznického centra vstup pouze s rouškou

2. září 2020

V souvislosti s aktuální epidemiologickou situací v metropoli přijaly Pražské vodovody a kanalizace při komunikaci se zákazníkem nová opatření proti šíření viru COVID 19.

„V této souvislosti doporučujeme, abyste v zájmu pohodlí a ochrany svého zdraví pro vyřízení běžných záležitostí či dotazů, které nevyžadují osobní jednání, preferovali bezkontaktní komunikaci a osobní návštěvu zákaznického centra omezili jen na nejnutnější případy,“ zdůraznil tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek

Pro případ nutné návštěvy zákaznického centra prosím využívejte předchozí rezervaci termínu v našem rezervačním systému, který Vám zajistí obsloužení bez zbytečného setkání a zároveň tak budeme předcházet  hromadění zákazníků v čekacích prostorách. Při osobní návštěvě zákaznického centra Vás žádáme, abyste vstupovali se zakrytými dýchacími cestami a při případném čekání dodržovali doporučený odstup 2 m od dalších zákazníků.

Bližší informace o provozu a službách Zákaznického centra naleznete na www.pvk.cz.

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!

Vyjadřovací portál

Pro podání žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Aktuální kvalita vody

Podívejte na mapu kvality vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112