Úvod › Aktuality › PVK uzavírají zákaznické centrum v Dykově ulici, služby budou poskytovat pouze bezkontaktně
PVK uzavírají zákaznické centrum v Dykově ulici, služby budou poskytovat pouze bezkontaktně
21. říjen 2020
Pražské vodovody a kanalizace uzavírají počínaje čtvrtkem 22. října 2020 až do odvolání zákaznické centrum v Dykově ulici.
Děje se tak v souvislosti s nepříznivým vývojem epidemiologické situace ve výskytu nemoci COVID-19. „Zákaznické centrum bude všechny svoje služby poskytovat i nadále, ale pouze v bezkontaktním režimu. Důvodem je ochrana zdraví zákazníků i zaměstnanců,“ zdůraznil tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.
- Uzavřeny budou do odvolání také všechny pokladny a nebude přijímána žádná hotovost. Platby je nutné realizovat výhradně bezhotovostním platebním stykem.
- K případným dotazům a vyřízení svých požadavků, prosím, využijte služeb zákaznické linky 601 274 274 nebo 840 111 112 nebo e-mailovou adresu info@pvk.cz, případě své žádosti zasílejte poštou na adresu Ke Kablu 971, 102 00, Praha 10.
- Uzavírání smluv a předávání veškerých smluvních požadavků je třeba řešit pouze korespondenční cestou, prostřednictvím e-mailu nebo datové schránky.
- Pro zadávání žádostí o vyjádření k projektové dokumentaci a zákresu sítí použijte vyjadřovací portál. Vyjádření PVK vám bude následně zasláno elektronickou formou na zadaný e-mail.
- Laboratoře PVK nebudou přijímat vzorky vod ze studní.
- Bude přerušen prodej podružných vodoměrů na adrese: Ke Kablu 971, 102 00, Praha 10.
- Veškeré výše uvedené žádosti a jakékoli dotazy na nás samozřejmě můžete zaslat i písemnou formou na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10.
Na webových stránkách www.pvk.cz jsou k dispozici ke stažení všechny potřebné formuláře a kontakty a budou zde uveřejňovány další informace.