Úvod Aktuality

PVK přerušují provoz zákaznického centra

PVK ukončují do odvolání provoz zákaznického centra

12. březen 2020

Pražské vodovody a kanalizace od pátku 13. března až do odvolání přerušují provoz zákaznického centra v Dykově ulici.

„Důvodem je ochrana zdraví zákazníků i našich zaměstnanců,“ vysvětlil tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.

Odběratelé mohou PVK nadále kontaktovat přes zákaznické linky 840 111 112 nebo 601 274 274, lze také využít e-mail info@pvk.cz. „Všem zákazníkům doporučujeme sledovat webové stránky www.pvk.cz, kde mají v on-line režimu přehled o aktuálních haváriích či plánovaných výlukách,“ dodal Mrázek.

Další možností, jak se dostat okamžitě k aktuálním informacím, je aktivovat si službu SMS-INFO. Zákazníci zdarma dostanou informace do svého mobilního telefonu o dění v pražské vodohospodářské infrastruktuře v jimi zvolené oblasti.

Více informací:

Přehled služeb v bezkontaktním režimu

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!

Vyjadřovací portál

Pro podání žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Aktuální kvalita vody

Podívejte na mapu kvality vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112