Úvod Aktuality PVK otevírají zákaznické centrum v omezeném režimu

PVK otevírají zákaznické centrum v omezeném režimu

PVK otevírají zákaznické centrum v omezeném režimu

28. duben 2021

Pražské vodovody a kanalizace od pondělí 3. května opět otevírají zákaznické centrum v Dykově ulici. Provoz však bude v omezeném režimu z důvodu ochrany zdraví zákazníků i zaměstnanců.

„Zákaznické centrum bude otevřeno od pondělí do pátku pouze pro zákazníky, kteří potřebují vyřešit akutní záležitost, jež nelze vyřídit korespondenčně, a zarezervují si termín návštěvy přes rezervační systém,“ informoval tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek s tím, že rezervaci termínu je možné provést i přes operátory zákaznické telefonní linky 601 274 274 a 840 111 112.

V zájmu ochrany svého zdraví budou zákazníci mít při příchodu u vchodu povinnost použít dezinfekci, ústa a nos musí mít zakrytá respirátorem typu FFP2. Všemi ochrannými pomůckami budou samozřejmě vybaveni i zaměstnanci zákaznického centra.

Platby na pokladně v zákaznickém centru je možné provádět pouze po provedení rezervace přes rezervační systém. Pro zaplacení závazků doporučujeme přednostně využít následující formy úhrad: e-platby prostřednictvím svého zákaznického internetového účtu, zadáním standardního příkazu k úhradě, platbou chytrým telefonem pomocí QR kódu, platbou na terminálech Sazky či pomocí A složenky na pobočkách České pošty.

PVK žádají zákazníky, aby v zájmu svého zdraví a pohodlí přednostně využívali pro vyřizování svých požadavků a dotazů bezkontaktní formu komunikace. V tomto směru PVK nabízejí následující možnosti:

  • Především e-mailovou komunikaci přes info@pvk.cz. Prostřednictvím této e-mailové adresy máte možnost zaslat veškeré své dotazy a žádosti včetně příloh, které s nimi souvisejí. 
  • Pro běžné dotazy využívejte rovněž naše zákaznické telefonní linky 601 274 274 a 840 111 112, kde vám naši operátoři rádi odpovědí na jakékoli dotazy.
  • Pro podání svých žádostí ke stávajícímu odběrnému místu a smlouvě využívejte váš zákaznický internetový účet (https://portal.pvk.cz/). Prostřednictvím zákaznického účtu můžete provést např.:
    • změnu kontaktních údajů
    • změnu způsobu hrazení záloh a faktur 
    • změnu bankovního účtu, který používáte pro hrazení nebo případné vracení přeplatků z vyúčtování
    • odeslání jakékoli vaší žádosti 
    • zároveň zde naleznete informace o vaší dosavadní fakturaci, platbách, nastavení záloh, odečtech a komunikaci s naší společností.  

Veškeré výše uvedené žádosti a samozřejmě jakékoli dotazy na nás samozřejmě můžete zaslat i písemnou formou zaslanou na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10.

Zákaznický internetový účet má založený každý smluvní zákazník, který při uzavření smlouvy uvede svojí e-mailovou adresu. V případě že nemáte účet aktivovaný, lze jej aktivovat přímo přes webové stránky PVK (https://portal.pvk.cz/registrace). Zákaznický internetový účet je přístupný také z vašich mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Voda“.

Žádosti o uzavření nové smlouvy je možné zaslat e-mailem na adresu info@pvk.cz nebo korespondenčně na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10. Veškeré formuláře a informace k uzavření smlouvy máte k dispozici na webových stránkách PVK.

Pro zadávání žádostí o vyjádření k projektové dokumentaci a zákresu sítí použijte výhradně vyjadřovací portál. Vyjádření PVK vám bude následně zasláno elektronickou formou na zadaný e-mail.

Aktuální kvalita vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112 

 

Vyjadřovací portál

Pro podání svých žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!