4. květen 2020
Pražské vodovody a kanalizace od pondělí 4. května opět otevírají zákaznické centrum v Dykově ulici. Provoz však bude v omezeném režimu kvůli ochraně zdraví zákazníků i zaměstnanců.
„Zákaznické centrum bude otevřeno od pondělí do pátku pouze pro zákazníky, kteří potřebují vyřešit akutní záležitost, jež nelze vyřídit korespondenčně, a zarezervují si termín návštěvy přes rezervační systém ,“ informoval tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.
V zájmu ochrany svého zdraví budou zákazníci mít při příchodu povinnost použít dezinfekci u vchodu, ústa a nos musí mít zakrytá rouškou. Všemi ochrannými pomůckami budou samozřejmě vybaveni i zaměstnanci zákaznického centra.
Pokladna v zákaznickém centru zůstává nadále zavřená, a tudíž není možné provádět platby v hotovosti. Pro zaplacení závazků je možné využít tyto formy úhrad: e-platby prostřednictvím svého zákaznického internetového účtu, zadáním standardního příkazu k úhradě, platbou chytrým telefonem pomocí QR kódu, platbou na terminálech Sazky či pomocí A složenky na pobočkách České pošty.
PVK žádají zákazníky, aby v zájmu svého zdraví a pohodlí, přednostně využívali pro vyřizování svých požadavků a dotazů bezkontaktní formu komunikace. V tomto směru PVK nabízejí následující možnosti:
Zákaznický internetový účet má založený každý smluvní zákazník, který při uzavření smlouvy uvede svojí e-mailovou adresu. V případě že nemáte účet aktivovaný, lze jej aktivovat přímo přes webové stránky PVK (https://portal.pvk.cz/registrace).
Nezapomeňte, že zákaznický internetový účet je přístupný také z vašich mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Veolia“.
Veškeré výše uvedené žádosti a samozřejmě jakékoli dotazy na nás samozřejmě můžete zaslat i písemnou formou zaslanou na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10.
Bližší informace nejen k aktuální mimořádné situaci jsou v aktualizované podobě k dispozici na webových stránkách PVK www.pvk.cz.
Rezervace termínu
Vyjadřovací portál
Aktuální kvalita vody
Zákaznická linka