Úvod Aktuality PVK otevírají zákaznické centrum v omezeném režimu

PVK otevírají zákaznické centrum v omezeném režimu

PVK otevírají zákaznické centrum v omezeném režimu

4. květen 2020

Pražské vodovody a kanalizace od pondělí 4. května opět otevírají zákaznické centrum v Dykově ulici. Provoz však bude v omezeném režimu kvůli ochraně zdraví zákazníků i zaměstnanců.

 „Zákaznické centrum bude otevřeno od pondělí do pátku pouze pro zákazníky, kteří potřebují vyřešit akutní záležitost, jež nelze vyřídit korespondenčně, a zarezervují si termín návštěvy přes rezervační systém ,“ informoval tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.

V zájmu ochrany svého zdraví budou zákazníci mít při příchodu povinnost použít dezinfekci u vchodu, ústa a nos musí mít zakrytá rouškou. Všemi ochrannými pomůckami budou samozřejmě vybaveni i zaměstnanci zákaznického centra.

Pokladna v zákaznickém centru zůstává nadále zavřená, a tudíž není možné provádět platby v hotovosti. Pro zaplacení závazků je možné využít tyto formy úhrad: e-platby prostřednictvím svého zákaznického internetového účtu, zadáním standardního příkazu k úhradě, platbou chytrým telefonem pomocí QR kódu, platbou na terminálech Sazky či pomocí A složenky na pobočkách České pošty.

PVK žádají zákazníky, aby v zájmu svého zdraví a pohodlí, přednostně využívali pro vyřizování svých požadavků a dotazů bezkontaktní formu komunikace. V tomto směru PVK nabízejí následující možnosti:

  • Předevšíme-mailovou komunikaci přes info@pvk.cz. Prostřednictvím této e-mailové adresy máte možnost zaslat veškeré své dotazy a žádosti včetně příloh, které s nimi souvisejí. 
  • Pro běžné dotazy využívejte rovněž naše zákaznické telefonní linky 601 274 274 a 840 111 112, kde vám naši operátoři rádi odpovědí na jakékoli dotazy.
  • Pro podání svých žádostí ke stávajícímu odběrnému místu a smlouvě využívejte váš zákaznický internetový účet(https://portal.pvk.cz/). Prostřednictvím zákaznického účtu můžete provést např.:
  • změnu kontaktních údajů
  • změnu způsobu hrazení záloh a faktur 
  • změnu bankovního účtu, který používáte pro hrazení nebo případné vracení přeplatků z vyúčtování
  • odeslání jakékoli vaší žádosti 
  • zároveň zde naleznete informace o vaší dosavadní fakturaci, platbách, nastavení záloh, odečtech a komunikaci s naší společností.  

Zákaznický internetový účet má založený každý smluvní zákazník, který při uzavření smlouvy uvede svojí e-mailovou adresu. V případě že nemáte účet aktivovaný, lze jej aktivovat přímo přes webové stránky PVK (https://portal.pvk.cz/registrace). 

Nezapomeňte, že zákaznický internetový účet je přístupný také z vašich mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Veolia“.

  • Žádosti o uzavření nové smlouvyje možné zaslat e-mailem na adresu info@pvk.cz nebo korespondenčně na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10. Veškeré formuláře a informace k uzavření smlouvy máte k dispozici na webových stránkách PVK.
  • Pro zadávání žádostí o vyjádření k projektové dokumentaci a zákresu sítí použijte nově zprovozněný vyjadřovací portál. Vyjádření PVK vám bude následně zasláno elektronickou formou na zadaný e-mail.

 

Veškeré výše uvedené žádosti a samozřejmě jakékoli dotazy na nás samozřejmě můžete zaslat i písemnou formou zaslanou na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10.

Bližší informace nejen k aktuální mimořádné situaci jsou v aktualizované podobě k dispozici na webových stránkách PVK www.pvk.cz.

Aktuální kvalita vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112 

 

Vyjadřovací portál

Pro podání svých žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!