Úvod › Aktuality › Od 1. srpna bude provoz zákaznického centra PVK bez omezení
9. červenec 2020
Od 1. srpna obnovíme provoz zákaznického centra (ZC) v Dykově ulici v běžném režimu.
V současné době je ZC otevřeno pro zákazníky, kteří potřebují vyřešit akutní záležitosti, které nelze vyřešit korespondenčně a rezervují si termín návštěvy přes náš rezervační systém, příp. telefonicky přes zákaznickou linku.
V prostorách centra je nutné mít ústa a nos zakrytá rouškou, pokud je zákazníci nemají, jsou jim k dispozici, včetně dezinfekce.
Žádáme zákazníky, aby přednostně využívali pro vyřizování svých požadavků bezkontaktní formy komunikace, a to email: info@pvk.cz, zákaznickou linku 601 274 274 nebo 840 111 112, zákaznický portál, aplikaci Moje Voda či nově zprovozněný vyjadřovací portál.
Zákaznické centrum se uzavřelo v druhé polovině března kvůli rozhodnutí vlády související s pandemií způsobené koronavirem. V omezeném režimu bylo znovu otevřeno 4. května.
Rezervace termínu
Vyjadřovací portál
Aktuální kvalita vody
Zákaznická linka