Úvod Aktuality

Od 1. srpna bude provoz zákaznického centra PVK bez omezení

Od 1. srpna bude provoz zákaznického centra PVK bez omezení

9. červenec 2020

Od 1. srpna obnovíme provoz zákaznického centra (ZC) v Dykově ulici v běžném režimu.

V současné době je ZC otevřeno pro zákazníky, kteří potřebují vyřešit akutní záležitosti, které nelze vyřešit korespondenčně a rezervují si termín návštěvy přes náš rezervační systém, příp. telefonicky přes zákaznickou linku.

V prostorách centra je nutné mít ústa a nos zakrytá rouškou, pokud je zákazníci nemají, jsou jim k dispozici, včetně dezinfekce.

Žádáme zákazníky, aby přednostně využívali pro vyřizování svých požadavků bezkontaktní formy komunikace, a to email: info@pvk.cz, zákaznickou linku  601 274 274 nebo 840 111 112, zákaznický portál, aplikaci Moje Voda či nově zprovozněný vyjadřovací portál.

Zákaznické centrum se uzavřelo v druhé polovině března kvůli rozhodnutí vlády související s pandemií způsobené koronavirem. V omezeném režimu bylo znovu otevřeno 4. května.

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!

Vyjadřovací portál

Pro podání žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Aktuální kvalita vody

Podívejte na mapu kvality vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112