Úvod Aktuality Lidé oceňují moderní služby a profesionalitu zaměstnanců PVK

Lidé oceňují moderní služby a profesionalitu zaměstnanců PVK

Lidé oceňují moderní služby a profesionalitu zaměstnanců PVK

16. říjen 2019

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední průzkum spokojenosti, který pro Pražské vodovody a kanalizace (PVK) provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS.

Výzkumu se zúčastnilo 800 respondentů z řad individuálních zákazníků, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem. Šetření probíhalo v Praze od 3. září do 1. října 2019.

„Se službami PVK je celkově spokojeno 93 % respondentů, což je nadprůměrná hodnota ve srovnání s jinými firmami v obdobných oborech. Nejvyšší celková spokojenost je u individuálních zákazníků dokonce 94 %, tedy o 2 % vyšší než v loňském roce,“ uvádí výsledky letošního průzkumu Miloš Rybáček, jednatel společnosti IBRS. Spokojenost zákazníků s PVK je dlouhodobě na vysoké úrovni. Od roku 2015 byly hodnoty vždy nad devadesáti procenty.

Kvalitu pitné vody oceňuje 92% zákazníků
„Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost zákazníků má podle výzkumu kvalita dodávané vody a plynulost její dodávky. U obou parametrů výzkum potvrdil výborné výsledky napříč všemi segmenty“, doplňuje Miloš Rybáček. S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 92 % respondentů, u firem pak dokonce 94 % respondentů.

Pražané si kohoutkovou oblíbili. Téměř 80% respondentů uvedlo, že vodu z kohoutku používá doma k pití. U respondentů zastupující bytová družstva je to ještě o 6 % více, tedy 86 % respondentů.

Jak lidé vnímají plynulost dodávek pitné vody? Celkem 96 % respondentů je spokojeno, u skupiny bytových družstev dokonce 98 %. Bytová družstva jsou také stoprocentně spokojena s rychlostí odstranění problémů s dodávkami vody.

Výzkum potvrdil mimořádnou spokojenost s profesionalitou zaměstnanců
Devadesátpět procent zákazníků, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci PVK, oceňují jejich profesionalitu. S chováním a vystupováním odečítače vodoměru je spokojeno 98 %, u skupin bytová družstva a firmy je spokojenost stoprocentní.

Roste důraz na moderní způsoby komunikace
Pražané oceňují také zákaznickou péči PVK. S vyřízením požadavku na zákaznickém centru je spokojeno 95 % respondentů, s kvalitou informací pak 89 % respondentů. Jaký způsob komunikace zákazníci preferují? Mladší s vyšší vzděláním preferují elektronickou formu komunikace (internet, SMS, e-mail, zákaznický portál), naopak starší upřednostňují tradiční formy - zejména zákaznickou linku a letáky. Internetové stránky PVK jsou nejvyhledávanější také pro bytová družstva a firmy.

Agentura IBRS - International Business and Research Services - působí na českém trhu už 25 let a svým klientům nabízí plný servis v oblasti marketingového výzkumu, včetně navazujícího poradenství. IBRS realizovalo na českém trhu více než 3700 projektů pro 680 různých klientů. Mezi klienty IBRS patří nejen významné korporace, ale i menší firmy z různých trhů. IBRS je korporátním členem světové organizace pro výzkum veřejného mínění a marketingový výzkum ESOMAR.

Aktuální kvalita vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112 

 

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!

Poskytování zákresu inženýrských sítí

Pro poskytnutí informace či zákresu vodovodních a kanalizačních sítí ve vámi vymezeném zájmovém území  vyplňte žádost

a informace nebo zákres vám bude zaslán e-mailem.