30. listopad 2021
Zákaznické centrum Pražských vodovodů a kanalizací v Dykově ulici bude od pondělí 6. prosince otevřeno až do odvolání pouze pro zákazníky s rezervací.
„Reagujeme na aktuální epidemiologickou situaci. Snažíme se tak ochránit zdraví našich zákazníků i zaměstnanců,“ vysvětlil tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek. „Termín návštěvy lze zajistit přes rezervační systém nebo přes operátory na linkách 601 274 274 a 840 111 112,“ dodal.
V zájmu ochrany svého zdraví budou zákazníci mít při příchodu povinnost použít dezinfekci u vchodu, ústa a nos musí mít zakrytá respirátorem typu FFP2. Všemi ochrannými pomůckami budou samozřejmě vybaveni i zaměstnanci zákaznického centra. „Ti navíc budou každý den testováni na COVID 19,“ zdůraznil Mrázek.
Také platby na pokladně v zákaznickém centru budou možné pouze po provedení rezervace přes rezervační systém. Pro zaplacení závazků doporučujeme přednostně využít následující možné formy úhrad: e-platby prostřednictvím svého zákaznického internetového účtu, zadáním standardního příkazu k úhradě, platbou chytrým telefonem pomocí QR kódu, platbou na terminálech Sazky či pomocí A složenky na pobočkách České pošty.
PVK žádají zákazníky, aby preferovali k vyřizování svých požadavků některou z forem bezkontaktní komunikace.
Především e-mailovou komunikaci přes info@pvk.cz. Prostřednictvím této e-mailové adresy máte možnost zaslat veškeré své dotazy a žádosti včetně příloh, které s nimi souvisejí.
Zákaznický internetový účet má založený každý smluvní zákazník, který při uzavření smlouvy uvede svojí e-mailovou adresu. V případě že nemáte účet aktivovaný, lze jej aktivovat přímo přes webové stránky PVK (https://portal.pvk.cz/registrace). Zákaznický internetový účet je přístupný také z vašich mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Voda“.
Veškeré výše uvedené žádosti a samozřejmě jakékoli dotazy na nás samozřejmě můžete zaslat i písemnou formou zaslanou na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10.
Žádosti o uzavření nové smlouvy je možné zaslat e-mailem na adresu info@pvk.cz nebo korespondenčně na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10. Veškeré formuláře a informace k uzavření smlouvy máte k dispozici na webových stránkách PVK.
Pro zadávání žádostí o vyjádření k projektové dokumentaci a o poskytnutí zákresu sítí použijte vyjadřovací portál PVK a PVS (https:www.vyjadrovaciportal.cz/) Vyjádření PVK a zákres sítí vám bude následně zaslán elektronickou formou na zadaný e-mail.
Rezervace termínu
Vyjadřovací portál
Aktuální kvalita vody
Zákaznická linka