Úvod Aktuality Do zákaznického centra PVK bude možný vstup pouze po rezervaci

Do zákaznického centra PVK bude možný vstup pouze po rezervaci

Do zákaznického centra PVK bude možný vstup pouze po rezervaci

30. listopad 2021

Zákaznické centrum Pražských vodovodů a kanalizací v Dykově ulici bude od pondělí 6. prosince otevřeno až do odvolání pouze pro zákazníky s rezervací.

Reagujeme na aktuální epidemiologickou situaci. Snažíme se tak ochránit zdraví našich zákazníků i zaměstnanců,“ vysvětlil tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek. „Termín návštěvy lze zajistit přes rezervační systém nebo přes operátory na linkách 601 274 274 a 840 111 112,“ dodal.

V zájmu ochrany svého zdraví budou zákazníci mít při příchodu povinnost použít dezinfekci u vchodu, ústa a nos musí mít zakrytá respirátorem typu FFP2. Všemi ochrannými pomůckami budou samozřejmě vybaveni i zaměstnanci zákaznického centra. „Ti navíc budou každý den testováni na COVID 19,“ zdůraznil Mrázek.

Také platby na pokladně v zákaznickém centru budou možné pouze po provedení rezervace přes rezervační systém. Pro zaplacení závazků doporučujeme přednostně využít následující možné formy úhrad: e-platby prostřednictvím svého zákaznického internetového účtu, zadáním standardního příkazu k úhradě, platbou chytrým telefonem pomocí QR kódu, platbou na terminálech Sazky či pomocí A složenky na pobočkách České pošty.

PVK žádají zákazníky, aby preferovali k vyřizování svých požadavků některou z forem bezkontaktní komunikace.

Především e-mailovou komunikaci přes info@pvk.cz. Prostřednictvím této e-mailové adresy máte možnost zaslat veškeré své dotazy a žádosti včetně příloh, které s nimi souvisejí. 

  • Pro běžné dotazy využívejte rovněž naše zákaznické telefonní linky 601 274 274 a 840 111 112, kde vám naši operátoři rádi odpovědí na jakékoli dotazy.
  • Pro podání svých žádostí ke stávajícímu odběrnému místu a smlouvě využívejte váš zákaznický internetový účet (https://portal.pvk.cz/). Prostřednictvím zákaznického účtu můžete provést např.:
    • změnu kontaktních údajů
    • změnu způsobu hrazení záloh a faktur 
    • změnu bankovního účtu, který používáte pro hrazení nebo případné vracení přeplatků z vyúčtování
    • odeslání jakékoli vaší žádosti 
    • zároveň zde naleznete informace o vaší dosavadní fakturaci, platbách, nastavení záloh, odečtech a komunikaci s naší společností.  

Zákaznický internetový účet má založený každý smluvní zákazník, který při uzavření smlouvy uvede svojí e-mailovou adresu. V případě že nemáte účet aktivovaný, lze jej aktivovat přímo přes webové stránky PVK (https://portal.pvk.cz/registrace). Zákaznický internetový účet je přístupný také z vašich mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Voda“.

Veškeré výše uvedené žádosti a samozřejmě jakékoli dotazy na nás samozřejmě můžete zaslat i písemnou formou zaslanou na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10.

Žádosti o uzavření nové smlouvy je možné zaslat e-mailem na adresu info@pvk.cz nebo korespondenčně na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10. Veškeré formuláře a informace k uzavření smlouvy máte k dispozici na webových stránkách PVK.

Pro zadávání žádostí o vyjádření k projektové dokumentaci a o poskytnutí zákresu sítí použijte vyjadřovací portál PVK a PVS (https:www.vyjadrovaciportal.cz/) Vyjádření PVK a zákres sítí vám bude následně zaslán elektronickou formou na zadaný e-mail.

https://www.youtube.com/watch?v=3BaClLyG9VI

Aktuální kvalita vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112 

 

Vyjadřovací portál

Pro podání svých žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!