Úvod › Aktuality › COV!D-19 › Provoz zákaznického centra
Pro vyřízení svých běžných záležitostí či dotazů vůči naší společnosti využijte prosím bezkontaktní komunikaci,
Svoji návštěvu ZC si v současné době nemůžete rezervovat ani přes rezervační systém nebo prostřednictvím kontaktního centra.
Pro vyřízení svých běžných záležitostí či dotazů vůči naší společnosti využívejte prosím následující možnosti bezkontaktní komunikace:
Především e-mailovou komunikaci prostřednictvím info@pvk.cz. Prostřednictvím e-mailové adresy máte možnost zaslat veškeré své dotazy a žádosti včetně příloh, které s nimi souvisejí.
Pro běžné dotazy využívejte rovněž naše zákaznické telefonní linky 601 274 274 a 840 111 112, kde vám naši operátoři rádi odpoví na jakékoli dotazy.
Pro podání svých žádostí ke stávajícímu odběrnému místu a smlouvě využívejte váš zákaznický internetový účet (https://portal.pvk.cz/). Prostřednictvím zákaznického účtu můžete provést např.:
Zákaznický internetový účet má založený každý smluvní zákazník, který při uzavření smlouvy uvede svojí e-mailovou adresu. V případě že nemáte účet aktivovaný, lze jej aktivovat přímo přes webové stránky PVK https://portal.pvk.cz/registrace.
Nezapomeňte, že zákaznický internetový účet je přístupný také z vašich mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Voda“.
Veškeré výše uvedené žádosti a samozřejmě jakékoli dotazy na nás samozřejmě můžete zaslat i písemnou formou zaslanou na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10.
Pro zaplacení vašich závazků využívejte přednostně bezhotovostní možnosti úhrad:
O dalších úpravách režimu zákaznické komunikace vás budeme včas informovat.
Aktuální kvalita vody
Zákaznická linka
nebo
Vyjadřovací portál
Pro podání svých žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál
Rezervace termínu