Úvod Aktuality COV!D-19 Provoz zákaznického centra

Provoz zákaznického centra

Bezkontaktní komunikace

 

Pro vyřízení svých běžných záležitostí či dotazů vůči naší společnosti využijte prosím bezkontaktní komunikaci, 

Svoji návštěvu ZC si v současné době nemůžete rezervovat ani přes  rezervační systém nebo prostřednictvím kontaktního centra.

Pro vyřízení svých běžných záležitostí či dotazů vůči naší společnosti využívejte prosím následující možnosti bezkontaktní komunikace:

Především e-mailovou komunikaci prostřednictvím info@pvk.cz. Prostřednictvím e-mailové adresy máte možnost zaslat veškeré své dotazy a žádosti včetně příloh, které s nimi souvisejí. 

Pro běžné dotazy využívejte rovněž naše zákaznické telefonní linky 601 274 274 a 840 111 112, kde vám naši operátoři rádi odpoví na jakékoli dotazy.

Pro podání svých žádostí ke stávajícímu odběrnému místu a smlouvě využívejte váš zákaznický internetový účet (https://portal.pvk.cz/). Prostřednictvím zákaznického účtu můžete provést např.:

  • změnu kontaktních údajů
  • změnu způsobu hrazení záloh a faktur 
  • změnu bankovního účtu, který používáte pro hrazení nebo případné vracení přeplatků z vyúčtování
  • odeslání jakékoli vaší žádosti 
  • zároveň zde naleznete informace o vaší dosavadní fakturaci, platbách, nastavení záloh, odečtech a komunikaci s naší společností.  

Zákaznický internetový účet má založený každý smluvní zákazník, který při uzavření smlouvy uvede svojí e-mailovou adresu. V případě že nemáte účet aktivovaný, lze jej aktivovat přímo přes webové stránky PVK https://portal.pvk.cz/registrace

Nezapomeňte, že zákaznický internetový účet je přístupný také z vašich mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Voda“.

  • Žádosti o uzavření nové smlouvyje možné zaslat e-mailem na adresu info@pvk.cz nebo korespondenčně na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10. Veškeré formuláře a informace k uzavření smlouvy máte k dispozici na webových stránkách PVK.
  • Pro zadávání žádostí o vyjádření k projektové dokumentaci a zákresu sítí použijte nově zprovozněný vyjadřovací portál. Vyjádření PVK vám bude následně zasláno elektronickou formou na zadaný e-mail.

Veškeré výše uvedené žádosti a samozřejmě jakékoli dotazy na nás samozřejmě můžete zaslat i písemnou formou zaslanou na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10.

Pro zaplacení vašich závazků využívejte přednostně bezhotovostní možnosti úhrad: 

  • e-platby prostřednictvím svého zákaznického internetového účtu, 
  • zadáním standardního příkazu k úhradě, 
  • platbou chytrým telefonem pomocí QR kódu, 
  • platbou na terminálech Sazky
  • pomocí A složenky na pobočkách České pošty.

 

O dalších úpravách režimu zákaznické komunikace vás budeme včas informovat.

 

 

Aktuální kvalita vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112 

 

Vyjadřovací portál

Pro podání svých žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!