Úvod Aktuality COV!D-19 Provoz zákaznického centra

Provoz zákaznického centra

Informace k provozu zákaznického centra PVK

 

Pro vyřízení svých běžných záležitostí či dotazů vůči naší společnosti, které nevyžadují osobní jednání, preferujte prosím bezkontaktní komunikaci, osobní jednání omezte jen na nejnutnější případy.

Svoji návštěvu ZC si můžete rezervovat přes  rezervační systém nebo prostřednictvím kontaktního centra.

Návštěvníky zákaznického centra prosíme v zájmu ochrany jejich zdraví a zdraví našich zaměstnanců o ohleduplnost a  o udržování předepsaného odstupu. Zároveň žádáme ty návštěvníky, kteří budou pociťovat onemocnění dýchacích cest, o odložení jejich návštěvy.

Pro vyřízení svých běžných záležitostí či dotazů vůči naší společnosti, které nevyžadují osobní jednání, využívejte prosím následující možnosti bezkontaktní komunikace:

Především e-mailovou komunikaci prostřednictvím info@pvk.cz. Prostřednictvím e-mailové adresy máte možnost zaslat veškeré své dotazy a žádosti včetně příloh, které s nimi souvisejí. 

Pro běžné dotazy využívejte rovněž naše zákaznické telefonní linky 601 274 274 a 840 111 112, kde vám naši operátoři rádi odpoví na jakékoli dotazy.

Pro podání svých žádostí ke stávajícímu odběrnému místu a smlouvě využívejte váš zákaznický internetový účet (https://portal.pvk.cz/). Prostřednictvím zákaznického účtu můžete provést např.:

  • změnu kontaktních údajů
  • změnu způsobu hrazení záloh a faktur 
  • změnu bankovního účtu, který používáte pro hrazení nebo případné vracení přeplatků z vyúčtování
  • odeslání jakékoli vaší žádosti 
  • zároveň zde naleznete informace o vaší dosavadní fakturaci, platbách, nastavení záloh, odečtech a komunikaci s naší společností.  

Zákaznický internetový účet má založený každý smluvní zákazník, který při uzavření smlouvy uvede svojí e-mailovou adresu. V případě že nemáte účet aktivovaný, lze jej aktivovat přímo přes webové stránky PVK https://portal.pvk.cz/registrace

Nezapomeňte, že zákaznický internetový účet je přístupný také z vašich mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Voda“.

  • Žádosti o uzavření nové smlouvyje možné zaslat e-mailem na adresu info@pvk.cz nebo korespondenčně na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10. Veškeré formuláře a informace k uzavření smlouvy máte k dispozici na webových stránkách PVK.
  • Pro zadávání žádostí o vyjádření k projektové dokumentaci a zákresu sítí použijte nově zprovozněný vyjadřovací portál. Vyjádření PVK vám bude následně zasláno elektronickou formou na zadaný e-mail.

Veškeré výše uvedené žádosti a samozřejmě jakékoli dotazy na nás samozřejmě můžete zaslat i písemnou formou zaslanou na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10.

V souvislosti s omezením provozu zákaznického centra je stále uzavřena pokladna pro příjem plateb. Pro zaplacení vašich závazků využívejte alternativní bezhotovostní možnosti úhrad: 

  • e-platby prostřednictvím svého zákaznického internetového účtu, 
  • zadáním standardního příkazu k úhradě, 
  • platbou chytrým telefonem pomocí QR kódu, 
  • platbou na terminálech Sazky
  • pomocí A složenky na pobočkách České pošty.

 

O dalších úpravách režimu zákaznické komunikace vás budeme včas informovat.

 

 

Aktuální kvalita vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112 

 

Vyjadřovací portál

Pro podání svých žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!