Úvod Zákazníci Závazky zákaznických služeb

Závazky zákaznických služeb

Pražské vodovody a kanalizace, a.s. spustily od 1. října 2009 projekt s názvem "Závazky zákaznických služeb". V rámci tohoto projektu se zavazujeme GARANTOVAT zákazníkům vysokou kvalitu poskytovaných služeb. Chceme být svým zákazníkům neustále k dispozici, co nejlépe je informovat a projevit jim svou solidaritu.

Pevně věříme, že naše závazky se stanou další etapou v posílení důvěry, která tvoří základ vztahů mezi společností a zákazníky.

  • Našim zákazníkům chceme zabezpečit DOSTUPNOST všech poskytovaných služeb souvisejících s dodávkami vody a odkanalizováním.

Naše zákazníky a spotřebitele chceme INFORMOVAT co nejlépe a naší prioritou je, aby poskytované informace byly užitečné a srozumitelné. Vaše spokojenost je pro nás důležitá, a proto nasloucháme Vašim názorům.

Zavazujeme se stát při Vás za všech okolností a projevit naši SOLIDARITU, nabídnout pomoc v případě finanční nouze nebo Vás upozornit na neobvyklou spotřebu.

Aktuální kvalita vody

Zákaznická linka

840 111 112 

nebo

601 274 274

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!

Žádost o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda na vašem pozemku jsou vodovodní a kanalizační sítě? Pak vyplňte žádost

a informace vám bude zaslána.