Úvod Zákazníci Kontakty pro zákazníky Regionalizace zákaznických center

Regionalizace zákaznických center

Od 1. listopadu 2011 byl spuštěn projekt tzv.regionalizace zákaznických center středočeských společností skupiny Veolia Česká republika. Jeho cílem je umožnit zákazníkům Pražských vodovodů a kanalizací, Středočeských vodáren a 1. SčV využít v rámci regionu Středočeského kraje všechna zákaznická či kontaktní centra jednotlivých společností bez ohledu na to, pod kterou vodárenskou společnost patří. V první fázi zákaznická centra nabízejí zákazníkům možnost uzavřít smlouvu na dodávku vody a odvádění odpadních vod, přijmout žádost o splátkový kalendář či zaevidovat a předat k řešení reklamaci a stížnost. V rámci regionalizace můžete využít zákaznická centra Pražských vodovodů a kanalizací a Středočeských vodáren.

Zákaznické centrum společnosti 1.SčV, a.s.

Zákaznické centrum Příbram

Náměstí T.G.Masaryka 157, Příbram I

Otevírací doba:

Po, St:    8:00 – 17:00 hod.

Út a Čt : pouze po předchozí dohodě

Pá:         8:00 - 12:00 hod.

 

rezervace času schůzky na www.1scv.cz

 

Zákaznická centra společnosti Středočeské vodárny, a.s.

Zákaznické centrum Kladno

U Vodojemu 3085, Kladno – Rozdělov

Zákaznické centrum Mělník

Chloumecká 2917, Mělník (naproti OD Tesco)

Otevírací doba:

Po,St : 8:00 – 11:30 12:30-17:00 hod.

Út, Čt a v polední pauze: po předchozí telefonické dohodě na tel : 840 121 121

Pá: 8:00 - 12:00 hod

Rezervace času schůzky na www.svas.cz

Aktuální kvalita vody

Zákaznická linka

840 111 112 

nebo

601 274 274

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!

Žádost o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda na vašem pozemku jsou vodovodní a kanalizační sítě? Pak vyplňte žádost

a informace vám bude zaslána.