Úvod Zákazníci Fakturace a ceny Reklamace faktury

Reklamace faktury

V případě Vašich problémů s fakturou se informujte:

  • telefonicky na zákaznické lince PVK - telefonické centrum
    tel.: 840 111 112
  • při osobní návštěvězákaznickém centru PVK, Dykova 3, Praha 10
    návštěvní doba: Po - Čt: 8.30 - 17.00 hod. Pá: 8.30 - 15.00 hod.
  • nebo nám zašlete  fakturu s krátkým popisem problému na korespondenční adresu: PVK, a.s., Ke Kablu 971, 102 00, Praha 10

Při sdělování stížností ohledně chyb ve faktuře uvádějte evidenční číslo odběru, což významně urychlí celý proces vyřízení stížnosti.

Aktuální kvalita vody

Zákaznická linka

840 111 112 

nebo

601 274 274

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!

Žádost o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda na vašem pozemku jsou vodovodní a kanalizační sítě? Pak vyplňte žádost

a informace vám bude zaslána.