Úvod Aktuality

Novinka od PVK: domácí asistence a refundace úniku vody pro smluvní zákazníky

4. leden 2016

Pražské vodovody a kanalizace připravily od začátku letošního roku pro své zákazníky novinku – asistenční službu při nouzových situací spojených s únikem vody za vodoměrem.

Pro každého zákazníka PVK s platnou odběratelskou smlouvou na dodávku pitné vody bude k dispozici asistenční služba 24 hodin denně, 365 dnů v roce. „Služba je zdarma, a to výhradně pro naše smluvní zákazníky. Těmi jsou vlastníci nemovitostí, mohou to být individuální odběratelé, bytové domy, družstva či firmy,“ informoval tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.

K zákazníkovi v případě nouzové situace přijede asistenční služba a provede odborné práce v rozsahu dvou hodin. Klient za výjezd vozidla a provedené nezbytné práce nic neplatí. „Na jedno odběrní místo může zákazník PVK zdarma využít tři asistenční služby ročně,“ upřesnil Mrázek. „Nezbytnou podmínkou je kontaktovat asistenční službu na telefonním čísle 212 812 212,“ dodal.

Asistenční služby zahrnují rovněž refundaci úniku vody. Jde o částečnou náhradu nákladů na vodné, způsobené únikem vody v důsledku prokazatelně nastalé nouzové situace, a to za podmínek, že spoluúčast odběratele na úniku vody dosáhne výše 10 m3, což je minimální limit pro refundaci, a maximální limit pro refundaci úniku vody je stanoven na 15 tisíc Kč na jedno odběrné místo za rok. 

Partnerem PVK na tomto projektu je renomovaná asistenční služba United Assistance.

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!

Vyjadřovací portál

Pro podání žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Aktuální kvalita vody

Podívejte na mapu kvality vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112