Úvod Aktuality

Klienti stále více využívají bezplatnou službu SMS-INFO, loni se jejich počet zvýšil o tři tisíce

Klienti stále více využívají bezplatnou službu SMS-INFO, loni se jejich počet zvýšil o tři tisíce

15. leden 2018

Zásadní informace o pražské vodohospodářské síti prostřednictvím bezplatné služby SMS-INFO sleduje téměř 32 tisíc zákazníků Pražských vodovodů a kanalizací.

Za loňský rok se jejich počet zvýšil o více než tři tisíce. „Klientům jsme loni zaslali přes 21 tisíc sms zpráv. Od startu služby v roce 2007 to bylo 875 tisíc zpráv,“ informoval tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.

K přístupu ke službě SMS-INFO je nutná pouze registrace. „Při ní si klient určí, zda si nechá zasílat informace z celé Prahy, vybrané lokality či ulice. Vždy záleží na jeho volbě,“ vysvětlil Mrázek. Díky službě SMS-INFO dostává uživatel na svůj mobilní telefon zdarma informace o všem podstatném, co se vody v Praze týká. Počínaje mimořádnými událostmi, přes plánované výluky až po aktuální ceny.

Zákazníci si službu mohou objednat přes webové stránky pvk.cz, zákaznickou linku 601 274 274 nebo 840 111 112 či v Zákaznickém centru PVK – Dykova 3, Praha 10. Další možností je zaslat sms zprávu s textem VEOLIA na číslo 720 001 112, kdy bude operátor klienta kontaktovat a provede s ním rychlou a pohodlnou registraci služby SMS-INFO.

Jaké informace služba SMS-INFO nabízí:
• významné plánované odstávky vody
• velké havárie vodovodního a kanalizačního potrubí ve Vašem okolí, které by Vás mohly na delší dobu omezit v odběru pitné vody nebo v odkanalizování
• výjimečné provozní události s možným dopadem na zdraví a bezpečnost obyvatel (povodně, intoxikace pitné vody ve veřejném vodovodu apod.)
• aktuální ceny vodného a stočného, provozní dobu zákaznických center a Call center, změny adres nebo telefonních čísel

Klienti také mohou sledovat webové stránky www.pvk.cz, kde jsou informace o výlukách ve speciální sekci. Info o haváriích běží v režimu on-line včetně upřesnění, zda mají vliv na dodávky pitné vody a lokalitě, kde jsou případně umístěny cisterny s náhradním zásobováním. Vše je dostupné i na google mapách.

Rezervace termínu

Chystáte se do našeho zákaznického centra? Rezervujte si čas schůzky předem!

Vyjadřovací portál

Pro podání žádostí o zákres sítí a o vyjádření k projektové dokumentaci použijte vyjadřovací portál

Aktuální kvalita vody

Podívejte na mapu kvality vody

Zákaznická linka

601 274 274

nebo

840 111 112